fredag 5 april 2013

Vaccination och helgen hittills

Igår var en härlig dag!
Hjälpte systeryster att sätta upp affischer inför deras Kollo i sommar och fick massa sol och kvalitetstid med henne;) tjejerna var under tiden hos deras mormor och morfar och myste:)
Bestämde oss för att sova där eftersom jag var för trött för att fokusera påkörning och det gick faktiskt bra. De somnade runt halv tio och sov till två, sen till fyra och sen till halv sju! Så det var ju faktiskt en bra natt. Stora tjejen hade ont i magen och grät ganska mycket de vakna stunderna men det blev bra till slut.

Idag va dagen jag lite fruktat ett tag. Vaccinationen igen. Sist blev det ju inte så bra. Olofs efter de 48 timmar som det kan ge biverkningar men jag tror ändå att det hade nått slags samband. Nu har vi iaf apnélarmet på lillan några dagar framöver. Än så länge är de bara lite gnälliga och varma men inget allvarligt. Pluttarna, vad de inte gillar detta med vaccin:(

Åkte tillbaka till mor och fat och fick grillat lite:) sååå gott! Snacka om att våren är här!

Nu är det bara jag som är vaken och jag börjar nu undra varför! Så dags för sängen nu.

xxx
Dani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar