onsdag 24 april 2013

Hej trötthet, hej amningshjärna!

Herregud. Nu ska ni få höra. Jag är trött! Och min tankefunktion finns inte just nu.

Bebisarna låg i gymmet och rullade runt och lekte(ja de rullar nu!:)) och jag skulle äta min lunch. L började gnälla för hon hade svårt att ta sig tillbaka till rygg från mage så jag reste mig och hjälpte henne.
Gick tillbaka till soffan och satte mig.

Nu kommer det ni väntar på.
Jag satte mig och känner att det är fruktansvärt varmt om baken. Jag kopplar inte först vad det är, tänker att det är ipaden eller nått. Men då kom jag på det! Var e min lunch? Jo jag satte nig i den!!!!

Herregud. Snacka om amningshjärna och toktrött i ett! Ingen bra kombo! Rekommenderas inte!

Måste skryta om en liten sak också:)
Jag nattade tjejerna helt själv idag! Prinsen var på nått möte så jag var ensam med pluttarna. Det som var så gött var att jag var sjukt lugn och inte stressad alls och det gick snabbare än nånsin att natta dom tror jag!

Nu ska jag ta igen lite sömn. Snälla snälla små pluttar sov iaf tre timmar till innan ni blir hungriga!

Ha det bäst
Dani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar