torsdag 25 april 2013

Pyssel pyssel

Idag var en bra dag. Något piggare och gladare. Fast glad brukar jag ändå vara måste jag säga.

Träffade bästa extrastorasyster Helena idag och tog en lunch på Rosencaféet. Tjejerna fick båda komma upp och sitta i babystolarna som finns där. Stora tjejer alltså! Tiden går så fort! Kan inte fatta att på lördag blir de 6 månader!!

Iaf så var det bara såååå mysigt att få ta igen lite med Helena. Hoppas vi ses snart igen!

Igår fick jag lite pysselabstinens och köpte hem material till att göra napphållare! Det kommer blir så himla bra:) och idag kom jag på att jag ska göra fina bollar av silkespapper till dopet som börjar närma sig så det fick jag köpt idag! Yay! Massor att se fram emot nu.

Nu har tjejerna badat och ätit kvällsmat(ersättning) och sover gott. Mina små pluttar. Vad jag älskar dom!

Ibland vill jag stanna tiden och ibland vill jag att tiden ska gå fortare. Att jag inte bara kan vara i stunden och njuta av idag! Ibland gör jag det men oftast så vill jag att de ska lära sig mer och mer och mer:) och ibland vill jag ha kvar dom så pluttiga och snuttiga som möjligt.

Nu är det läggdags här för mig!
Bara en liten stund med min prins först<3

Ha det bäst
Dani






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar