söndag 21 april 2013

Inlägg

Hjälp!
Nu har det gått alldeles för lång tid sen sista inlägget! Stora tjejen blev sjuk och jag har varit tröttare än tröttast och bara tagit tillvara på de minuter jag fått för mig själv eller med min prins till att bara njuta av lite egentid!

Men nu är jag tillbaka!

Imorgon kommer ett inlägg där jag beskriver en vanlig dag för mig och tjejerna:)

Idag var jag på tvillingloppis! Jag och Louise lämnade barnen hos våra män och åkte själva! Fick fyndat fleeceoveraller från pop till tjejerna! Och klänningar och mössor:) fler loppisar tack!

Tog en promenad på stan sen, med våra bebisar då, och träffade där finaste Jasmine! Spontanträff hemma hos oss efter det:) mycket prat om gamla minnen och åh så mysigt det alltid är att träffa dom! Bästa!

Bra söndag helt enkelt!
Tråkinlägg det här jag vet..

xxx
Dani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar