lördag 30 juni 2012

Härliga lördag!

Idag har jag haft en riktig slappisdag med massor av mys med världens finaste syster. Vi har handlat, hyrt film, kollat läget runt nya lägenheten, lagat goood mat och efterrätt. Sen har vi myst till filmen the decendants med massor av godis och snacks och gott sällskap av syrrans bästa vän och min fina man:) BRA dag!

Jag har verkligen blivit ompysslad och känner mig så älskad idag. Och det gjorde smärtorna lindrigare.

Har även bestämt mig för att försöka hitta barnvagn på blocket. Det blir så mycket pengar när alltsedan vara x 2! Men jag vill först på rul och se att allt är bra innan vi inskaffar något lver huvud taget..

Och syrran har inspirerat mig till barnrummets utformning. Men där får hon fria händer, det är hon som kan sånt:)

Nu är jag tröttare än tröttast så det är dags för denna zombie att lägga sig. Hoppas alla ni där ute haft en lika härlig lördag som jag och att morgondagen blir lika fin!

Bara en vecka kvar till semester nu! Yay!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar